سرگرمی

بهترین فیلم‌های نتفلیکس (مارس ۲۰۲۲)

پیدا کردن بهترین فیلم‌های نتفلیکس سخت است، اما به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها فیلم‌های عالی را تمام کنیم. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، چه به دنبال بهترین فیلم های اکشن، بهترین فیلم های ترسناک، بهترین کمدی ها یا بهترین فیلم های کلاسیک در نتفلیکس باشید. ما فهرست را برای سال 2022 به‌روزرسانی کرده‌ایم تا فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را که باقی مانده‌اند حذف کنیم و در عین حال برتری‌های کمتر دیده‌شده را برجسته کنیم.مضرات عرق رازیانه

به‌جای صرف وقت خود برای جستجو در دسته‌ها، تلاش برای ردیابی فیلم عالی برای تماشا، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با به‌روزرسانی بهترین فیلم‌هایمان برای تماشای هر هفته در فهرست نتفلیکس، با افزودنی‌های جدید و نادیده گرفته شده، کار را برای شما در Paste آسان کنیم. بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هستند.

Mirai

  • سال: 2018
  • کارگردان: مامورو هوسودا
  • ستارگان: هارو کوروکی، موکا کامیشیرایشی، ژن هوشینو
  • ژانر: انیمه، فانتزی
  • رتبه: PG

بیشتر، اگر نگوییم همه، فیلم‌های اصلی مامورو هوسودا که در دهه گذشته تولید شده‌اند، تا حدی به عنوان تمرین‌هایی در زندگی‌نامه عمل می‌کنند. جنگ تابستانی، جدای از فرضیه ای که کم و بیش از اولین کارگردانی هوسودا در سال 2000 بازیافت شد، ماجراجویی دیجیمون: بازی جنگی ما!، داستان بارها حذف شده از ملاقات هوسودا با خانواده همسرش برای اولین بار بود. بچه‌های گرگ در سال 2012 از مرگ مادر هوسودا الهام گرفته شد، که تا حدی متاثر از نگرانی‌ها و آرزوها در مورد آینده پدر شدن او بود. The Boy and the Beast در سال 2015 درست پس از تولد اولین فرزند هوسودا به پایان رسید، محصول سوالات خود او در مورد اینکه یک پدر باید چه نقشی در زندگی پسرش داشته باشد. میرای، هفتمین فیلم کارگردان، برگرفته از تجربه خود هوسودا نیست، بلکه از طریق تجربیات پسر اولش که برای اولین بار با خواهر و برادرش ملاقات کرده است، فیلتر شده است. میرای که به چشم‌انداز کان (موکا کامیشایریشی)، کودک نوپایی که پس از تولد خواهرش میرای احساس جابجایی و ناامنی می‌کند، یک درام فانتزی ماجراجویی زیبا است که بیننده را در یک اودیسه خیره‌کننده در سراسر شجره‌نامه کان سوق می‌دهد و به اوج خود می‌رسد. در یک نتیجه گیری تکان دهنده که بر زیبایی معنای دوست داشتن و دوست داشته شدن تأکید می کند. Mirai موفق‌ترین فیلم هوسودا، دریافت‌کننده اولین نامزدی جایزه اسکار برای یک فیلم انیمیشنی است که توسط استودیو گیبلی تولید نشده است، و تجربه‌ای به همان اندازه آموزنده و لذت بخش است.

Shirkers

  • سال: 2018
  • کارگردان: سندی تن
  • ژانر: مستند
  • رتبه: NR
  • مدت زمان: 96 دقیقه

درک گذشته خود می تواند هم یک تعهد مادام العمر و هم یک پیشنهاد زهردار باشد. در Shirkers، سندی تان، رمان‌نویس، سخت‌ترین تلاش‌ها را انجام می‌دهد، و مستندی درباره خودش کارگردانی می‌کند که خنده‌دار یا ارزشش را ندارد. برعکس، فیلم او به طرز تازه‌ای صریح و خودانتقادی است: او ممکن است ستاره نمایش باشد، اما داستانی برای گفتن دارد و چشم‌انداز مناسبی برای کادربندی درست آن دارد. تان این مستند را به عنوان یک قطعه خاطره روایت می‌کند و دوران کودکی‌اش را در سنگاپور با بهترین دوستش یاسمین بازگو می‌کند، جایی که آن‌ها دو بچه باحال در مدرسه زیبای مربعی‌شان بودند و رویای فیلم‌ساز بودن و گذاشتن اثری از خود را داشتند. برای پیشبرد این جاه طلبی، آنها با دوست دیگری به نام سوفیا در یک فیلم جاده ای سورئال به نام Shirkers همکاری کردند که توسط مربی تان کارگردانی می شد، معلمی بزرگتر به نام ژرژز که خود را به عنوان فردی که راهش را با دوربین فیلم می شناسد، معرفی می کرد. تان در اواخر نوجوانی‌اش و شاید با این مرد که چنین توجهی به او نشان می‌داد – تهنیت می‌کرد – مست بود از عجله ساختن فیلمی که او می‌نویسد و ستاره آن خواهد بود. پس چگونه است که ما هرگز آن را ندیده ایم؟ این مستند سفر عجیب و اسرارآمیز پروژه را که توسط ژرژ در حال فرار مخفیانه با قرقره های فیلم همراه با وعده مبهم برای اتمام کار انجام می شود را دنبال می کند. این هرگز اتفاق نیفتاد، و 20 سال بعد، تان تصمیم می‌گیرد تا آن زخم‌های قدیمی را باز کند، با دوستان قدیمی‌اش ارتباط برقرار کند و تلاش کند تا مشخص کند چه بر سر ژرژ آمده است. صحنه‌هایی از فیلم ناتمام در Shirkers ظاهر می‌شود و مخاطب را متوجه این واقعیت می‌کند که در تلاش تان یک راه حل خوشحال کننده وجود خواهد داشت. اما در نهایت این مستند کمتر در مورد ردیابی قوطی های فیلم است تا کاوش نوستالژی، دوستی و جذابیت مربیان. تان در تمام مدت شرکتی پر جنب و جوش و خودنمایی می کند – صدای او فقط رنگ طعنه آمیزی دارد – اما دیدارهای او با یاسمین و سوفیا بسیار دوست داشتنی و روشنگر است و نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر می توانند ما را به گونه ای ببینند که ما نمی توانیم.

خانه او

  • سال: 2020
  • کارگردان: Remi Weeks
  • ستارگان: وونمی موساکو، سوپ دیریسو، مت اسمیت
  • ژانر: ترسناک
  • رتبه: NR

هیچ چیز انرژی ترسناک را به اندازه فیلم هایی که از ترس و وحشت در امان هستند، نمی کشد. البته، فیلم‌ها می‌توانند مخاطبان را به روش‌های مختلفی بترسانند، اما کمترین چیزی که یک فیلم ترسناک می‌تواند باشد، ترسناک است. خانه اش رمی ویکز خراب نمی شود. فیلم با یک تراژدی آغاز می‌شود و در عرض 10 دقیقه از آن افتتاحیه، با رها کردن ارواح روی زمین و در سراسر پله‌ها که قهرمان‌های داستان می‌توانند روی آن‌ها هجوم ببرند، کینه را از بین می‌برد. در نهایت، این فیلمی است درباره غم و اندوه فطری اجتناب‌ناپذیر داستان‌های مهاجر، قطعه‌ای همراه با سینمای مستقل معاصر مانند مدیترانه اثر جوناس کارپیگنانو، که خطرات فراروی مهاجران در جاده‌ها و مقصدهایشان را با وضوح وحشیانه نئورئالیستی به تصویر می‌کشد. ویکز عمیقاً روی بول و ریال به عنوان مردم سرمایه گذاری می کند، در مورد اینکه از کجا آمده اند، چه چیزی باعث ترک آنها شده است، و مهمتر از همه کارهایی که برای ترک انجام داده اند. اما ویکز به همان اندازه روی این سرمایه گذاری می کند که بینندگانش را از پوست خود بیرون بیاورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا