سرگرمی

همه چیز درباره آلمان

آلمان یا جمهوری فدرال آلمان کشوری در اروپای مرکزی است که بین دریای بالتیک و دریای شمال از شمال و آلپ از جنوب قرار دارد. آلمان دارای ۱۶ ایالت است و پایتخت و بزرگترین شهر آن برلین است. زبان رسمی آلمان زبان آلمانی است و واحد پول آن یورو است. آلمان دومین کشور پرجمعیت در اروپا پس از روسیه و پنجمین کشور قدرتمند اقتصادی جهان است. آلمان تاریخی پرفراز و نشیب دارد که شامل دوره‌های امپراتوری مقدس روم، جنگ‌های جهانی، تقسیم به دو کشور شرقی و غربی و بازپیوندی در سال ۱۹۹۰ است. آلمان همچنین کشوری پیشرو در علوم، فناوری، هنر و فرهنگ است.

زبان آلمانی

زبان آلمانی یک زبان اشتقاقی است که در اروپای مرکزی و برخی کشورهای دیگر صحبت می‌شود. زبان آلمانی دارای چهار حالت، سه جنسیت و دو شمار برای اسم، ضمیر و صفت است. زبان آلمانی همچنین دارای فعل‌های قوی و ضعیف، حروف تعریف اسامی و کلمات بلند و پیچیده است. زبان آلمانی در سال ۱۹۹۶ میلادی به صورت رسمی استاندارد شد برای آموزش زبان آلمانی به بهترین موسسه زبان آلمانی در تهران مراجعه کنید.

جاذبه های آلمان

در آلمان چیزهای جالب و متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • جنگل سیاه، یک منطقه زیبا و دیدنی با جنگل‌های تاریک و کوه‌های بلند که الهام‌بخش داستان‌های برادران گریم است.
  • پایتخت برلین، یک شهر پرجاذبه و پرتاریخ با موزه‌ها، نقاشی‌های دیواری، برج تلویزیون و دیوار برلین.
  • اکتبرفست، یک جشن سالانه با آبجو، غذا، موسیقی و لباس‌های سنتی که در مونیخ برگزار می‌شود.
  • قلعه نوشوانشتاین، یک قلعه فانتزی و باشکوه که الگوی قلعه دیزنی شده است.
  • هامبورگ، یک شهر بندری با کانال‌ها، پارک‌ها، معابد و منطقه رِپِربان که محل اجرای گروه بیتلز در دهه ۶۰ بود.
  • نوردروای، یک منطقه ساحلی با جزیره‌ها، روستا‌ها، شناور‌ها و مناظر خیره‌کننده.
  • کولون، یک شهر تاریخی با کلیسای مشهور کولون، موزه شکلات و بازار کریسمس.
  • هایدلبرگ، یک شهر رمانتیک و قدیمی با دانشگاه قدمت‌دار، پل قدمت‌دار و قلعه هایدلبرگ.
  • نورمبرگ، یک شهر باستانی با قلعه نورمبرگ، موزه ناسیونال سوسياليسم و بازار کریسمس.
  • فرانکفورت، یک شهر مالی و مدرن با خط آسمان بلند، موزه‌ها، باغ حیوانات و سالاد سس گرین.

سفر به آلمان

برای سفر به آلمان، شما باید ویزای توریستی این کشور را اخذ کنید. برای این منظور، شما باید مدارک مربوطه را تهیه کرده و به سفارت آلمان در تهران مراجعه کنید. بعد از مصاحبه با افسر سفارت، در صورت تأیید، ویزای شما صادر خواهد شد.

برای سفر به آلمان، شما همچنین باید یک بلیط هواپیما رزرو کنید. شما می‌توانید از پروازهای مستقیم یا غیرمستقیم که از تهران به شهرهای مختلف آلمان مانند برلین، مونیخ، فرانکفورت و هامبورگ پرواز می‌کنند، استفاده کنید.

برای اقامت در آلمان، شما می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مانند هتل‌ها، آپارتمان‌ها، هاستل‌ها و خانه‌های اجاره‌ای بهره ببرید. قیمت این گزینه‌ها بستگی به موقعیت جغرافیایی، کیفیت و خدمات آن‌ها دارد.

برای حرکت در آلمان، شما می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار، اتوبوس، تراموا و مترو استفاده کنید. شبکه حمل و نقل عمومی آلمان گسترده و کارآمد است و شما را به نقاط مختلف شهر یا کشور می‌برد. شما همچنین می‌توانید از خودرو، دوچرخه یا پیاده‌روی نیز برای حرکت استفاده کنید.

برای خوردن و نوشیدن در آلمان، شما می‌توانید از رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فود‌ها و فروشگاه‌های غذایی استفاده کنید. غذای سنتی آلمان شامل سوسیس، گوشت، سالاد سس گرین و نان است. شما همچنین می‌توانید از غذاهای دیگر کشورها نظیر ترکی، ایرانی، چینی و ایتالیایی نیز در آلمان پیدا کنید.

برای تفریح و سرگرمی در آلمان، شما می‌توانید از جذابیت‌های فرهنگی، تاریخی، هنری و طبیعی این کشور لذت ببرید. شما می‌توانید به موزه‌ها، گالری‌ها، کلیساها، قلعه‌ها، پارک‌ها، جنگل‌ها و کوه‌های آلمان سفر کنید و از زیبایی و تنوع آن‌ها شگفت‌زده شوید. شما همچنین می‌توانید به جشن‌ها و فستیوال‌های مختلفی مانند اکتبرفست، بازار کریسمس، کارناوال و فیلم‌فست برلین بروید و از موسیقی، رقص، نمایش و فیلم نهایت استفاده را ببرید.

خرید در آلمان

برای خریداری در آلمان، شما می‌توانید از چندین گزینه استفاده کنید. برخی از این گزینه‌ها عبارتند از:

https://sariasan.com/featured/top-german-language-classes/

  • فروشگاه‌های یک یورویی: این فروشگاه‌ها مکان‌هایی هستند که بیشتر کالاهای آن‌ها فقط یک یورو قیمت دارند. شما می‌توانید لوازم خانگی، بهداشتی، آرایشی، الکترونیکی، پوشاک، تزئینات و بسیاری از چیزهای دیگر را در این فروشگاه‌ها پیدا کنید.
  • فلومارکت‌ها: این بازارهای خیابانی هستند که فروشندگان لوازم دست دوم خود را در آن‌ها عرضه می‌کنند. شما می‌توانید اجناس قدیمی، نادر، سنتی و ارزان را در این بازارها بخرید.
  • سایت‌های خرید و فروش آنلاین: شما می‌توانید از سایت‌های معتبر و محبوب خرید و فروش آنلاین مانند eBay، Amazon، eBay Kleinanzeigen و Shpock برای خرید لوازم دست دوم یا نو در آلمان استفاده کنید.
  • فروشگاه‌های ایرانی: شما می‌توانید از فروشگاه‌های ایرانی که در برخی شهرهای آلمان وجود دارند برای خرید محصولات ایرانی مانند غذا، نوشیدنی، لباس، کتاب و سایر لوازم استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا