متفرقه

کنترل‌های پخش صوتی Bose 700

کنترل های پخش صدا در هدفون Bose 700 احتمالاً همان هایی هستند که بیشتر از آنها استفاده می کنید. اینها کنترل های حساس به لمس هستند که در جلوی گوش راست قرار دارند.

آنها چیزی هستند که برای پخش، مکث، پرش و عقب بردن آهنگ خود از آنها استفاده خواهید کرد. این کنترل ها جذابیت قابل توجهی از برند هستند و به دلیل عملکرد بصری خود مورد تحسین قرار گرفته اند. برای یادگیری این دست موضوعات می توانید از افرادی که با آی تی آشنایی دارند کمک بگیرید یا در دنیای آی تی وارد شوید تا به راحتی و بدون آموزش اضافه چنین مواردی را یاد بگیرید. منبع . در اینجا نحوه استفاده از آنها آمده است:

  • پخش/مکث موسیقی: برای پخش یا توقف آهنگ صوتی خود، روی سطح حساس به لمس دو ضربه بزنید.
  • پرش: برای رفتن به آهنگ بعدی، انگشت خود را به جلو بکشید.
  • عقب: برای پخش مجدد آهنگ قبلی، انگشت خود را به عقب بکشید.
  • میزان صدا: برای افزایش صدای هدفون Bose انگشت خود را به سمت بالا و برای کاهش آن به پایین بکشید.

کنترل های حذف نویز Bose 700

Bose 700s برخی از بهترین هدفون های حذف نویز امروزی هستند. این ویژگی هرگونه صدای پس زمینه را مسدود می کند و از عوامل حواس پرتی در محیط خلاص می شود تا کاملاً در موسیقی غوطه ور شوید.

حذف نویز فعال با تشخیص صداهای فرکانس پایین در محیط شما، مانند موتور قطار یا مکالمه از راه دور، و پخش “ضد نویز” برای حذف آن کار می کند. از آنجایی که صدا در امواج حرکت می کند، صدایی که دارای الگوی موج مستقیم معکوس نسبت به نویز بیرونی است، هنگام پخش، موج اصلی را خنثی می کند و در نتیجه سکوت ایجاد می شود.

با هدفون Bose 700، می‌توان غلبه حذف نویز فعال را بین یک تا ده تنظیم کرد. سطح ده به طور کامل صدای محیط را مسدود می کند، در حالی که سطح یک شفافیت کامل محیط اطراف شما را فراهم می کند.

آنها همچنین دارای یک حالت مکالمه هستند که تمام صدا و حذف نویز را متوقف می کند تا بتوانید یک مکالمه سریع داشته باشید.

بنابراین، چگونه حذف نویز را کنترل می کنید؟

شروع حذف نویز: هنگامی که هدفون خود را روشن می کنید، حذف نویز به طور خودکار در بالاترین سطح روشن می شود. همانطور که در ادامه مقاله توضیح داده شده است، می توانید این را در برنامه Bose Music سفارشی کنید.

فقط حذف نویز: اگر می‌خواهید فقط حذف نویز را فعال کنید (بدون پخش صدا)، باید دکمه پاور/بلوتوث را نگه دارید تا زمانی که صدایی را بشنوید. هنگام انجام این کار، دستگاه شما قطع می شود و فقط حذف نویز فعال باقی می ماند.

تغییر سطح: هدفون Bose 700 طوری طراحی شده است که تنظیمات حذف نویز مورد علاقه شما را طی کند. این‌ها به صورت پیش‌فرض یک، پنج و ده تنظیم شده‌اند، اگرچه می‌توان آن را از طریق برنامه Bose Music سفارشی کرد. برای تغییر به سطح مجموعه بعدی حذف نویز، باید دکمه کنترل نویز را فشار دهید و به سطح مورد علاقه بعدی ادامه دهید تا به سطحی که می خواهید برسید.

حالت مکالمه: برای توقف صدای خود و بازگشت به هوشیاری کامل، باید دکمه کنترل نویز را به مدت 1 ثانیه فشار داده و نگه دارید. برای خاموش کردن حالت مکالمه در Bose 700 خود، هر دکمه ای را فشار دهید یا سطح آن را لمس کنید. حذف نویز از سر گرفته می شود و صدای شما همچنان پخش می شود.

تماس صوتی: سطوح حذف نویز در حین مکالمه ثابت باقی می ماند. با این حال، برای کمک به شنیدن بهتر خود، Self Voice فعال خواهد شد. برای تنظیم این ویژگی به تنظیمات برنامه Bose Music > Self Voice بروید. سپس، می توانید انتخاب کنید که کدام سطح را می خواهید بشنوید: خاموش، کم، متوسط ​​یا زیاد.

Bose 700 Controls for Call

با استفاده از هدفون Bose 700 می‌توانید تمام تماس‌های دریافتی را بدون دست زدن به گوشی هوشمند خود از طریق فرمان‌های لمسی ساده روی کاپ گوش راست خود کنترل کنید.

پاسخ/پایان دادن به تماس: روی سطح حساس به لمس دو ضربه سریع بزنید.

رد تماس: روی سطح ضربه بزنید و حدود یک ثانیه نگه دارید.

کنترل میزان صدای تماس: برای کنترل صدای تماس، انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشید.

بی‌صدا کردن میکروفون: دکمه دستیار صوتی (دکمه پایینی در گوش راست) را فشار دهید و رها کنید تا میکروفون خود را بی‌صدا کنید. دوباره فشار دهید تا نادیده گرفته شود.

می‌توانید اعلان‌های تماس خود را در برنامه Bose Music سفارشی کنید. این در ادامه مقاله توضیح داده شده است.

چگونه دستیار صوتی خود را فعال کنیم

اگر از Google Assistant و هر کنترل صوتی دستگاه همراه (مانند Siri/Bixby و غیره) استفاده می‌کنید، دکمه دستیار صوتی روی هدفون خود را فشار داده و نگه دارید تا دستیار صوتی شما بیدار شود. با این حال، اگر از الکسا استفاده می کنید، می توانید از صدای خود استفاده کنید.

آیا می توانید کنترل های Bose 700 را سفارشی کنید؟

بله، می‌توانید برخی از کنترل‌های هدفون Bose 700 خود را سفارشی کنید.

برای یکی، در گزینه تنظیمات اپلیکیشن Bose Music، می‌توانید گزینه فشار طولانی کنترل‌های لمسی را برای انجام یکی از دو کار تنظیم کنید: اعلام میزان باتری هدفون یا بیدار کردن الکسا.

همچنین می‌توانید از این برنامه برای تنظیم سطوح حذف نویز مورد علاقه‌تان استفاده کنید، بنابراین می‌توانید با استفاده از دکمه «کنترل نویز» در آن‌ها حرکت کنید. این همچنین در مورد سطح پیش‌فرض حذف نویز که با روشن کردن هدفون فعال می‌شود، صدق می‌کند.

همچنین راهی برای پیوند Spotify به کنترل های لمسی وجود دارد که در این مقاله به تفصیل شرح داده شده است. با این حال، برای انجام این کار، هدفون و برنامه Spotify شما باید به آخرین نسخه به روز شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا