موفقیت

مراکز ارزیابی مجازی و قوی تر کردن آنها

 

1-بیشتر مراقب تعصبات غیر معمول باشید

ارزیابی مانند رانندگی با ماشین است  همه فکر می کنند که در آن فوق العاده هستند. همه ما در مورد سوگیری برداشت اول می دانیم، و تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که دست دادن مرطوبی که دریافت می کنیم بر نحوه امتیازدهی ما به نامزدها در طول روز تأثیر نمی گذارد. اما وقتی وارد فرآیند ارزیابی مجازی می شوید، توجه به جایی که ممکن است افکار ناعادلانه یا مغرضانه را تجربه کنیم، مهم تر از همیشه می شود.

ما مردم را در خانه هایشان می بینیم تا در یک محیط بی طرف. ما ممکن است اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی کافی شاپ را برای کسانی که اتصالات اینترنتی نامطمئن دارند ببینیم.

این اتاق ها مملو از یادگاری های شخصی خواهد بود که ما باید تمام تلاش خود را برای نادیده گرفتن آنها انجام دهیم. اینها مناطقی هستند که ممکن است بیشتر از حد معمول تعصب داشته باشیم:

  • کیفیت اتصال به اینترنت؛
  • وقفه های محیطی (حیوانات خانگی، کودکان، سایر اعضای خانواده، کارهای ساختمانی)؛
  • پس زمینه بصری نامزدها؛
  • چقدر مردم به طور موثر فناوری جدید را درک می کنند.

برای مبارزه با این موضوع، قبل از AC های مجازی خود، آموزش های سوگیری و ارزیاب را انجام دهید و موارد اضافی را که باید به آنها توجه کنید برجسته کنید.

2-تفاوت های فردی را فراموش نکنید

هنگام طراحی تمرین‌ها و AC، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم که انواع سناریوها و انواع تمرینات را شامل می‌شویم تا واقعاً به افراد اجازه درخشش را بدهیم.

برخی ممکن است در کارهای گروهی و رهبری یک تیم پیشرفت کنند، در حالی که برخی دیگر در تفکر تحلیلی و ارائه اطلاعات به شیوه ای مختصر عالی هستند. در AC ما باید فرصت بیشتری را برای مردم فراهم کنیم تا بهترین جنبه‌های خود را تا حد ممکن نشان دهند.

متوجه شدیم که برخی از کاندیداها گزارش می‌دهند که علاقه زیادی به AC مجازی دارند و این امر باعث کاهش نگرانی در مورد سفر به موقع به مکان ناشناخته برای یک رویداد مهم شده است. دیگران کمتر مشتاق هستند و متوجه می شوند که وقتی در خانه می نشینند نمی توانند وارد “جریان” مرکز ارزیابی شوند یا اینکه سبک شخصی آنها برای دوره های طولانی تمرکز ثابت در مانیتور مناسب نیست.

به عنوان روانشناس، باید اطمینان حاصل کنیم که تفاوت های فردی را در طراحی AC های مجازی لحاظ می کنیم، و در برخی موارد در دنیای پس از کووید، پاسخ ممکن است این باشد که انتخابی از AC های مجازی یا حضوری ارائه دهیم و به داوطلبان اجازه دهیم تا خودشان را انتخاب کنند. ترجیح آنها را انتخاب کنید.

در نظر بگیرید که آیا روند فعلی شما با انواع مختلف نامزدهایی که به آنها عادت دارید مناسب است یا خیر.

3-به ارزیابی ادامه دهید  از داده های خود استفاده کنید

مهمترین بخش فرآیند ارزیابی این است که آنچه را که قصد انجام آن را دارد انجام می دهد. باید به طور دقیق کسانی را شناسایی کند که بدون تأثیر نامطلوب بر روی هیچ گونه جمعیتی، نقش را به خوبی انجام خواهند داد.

سعی کنید داده‌ها را از هر AC جمع‌آوری کنید، آن‌ها را به صورت محرمانه ذخیره کنید، و سپس معیاری را شناسایی کنید که می‌توانید شش، 12 یا 18 ماه آینده آن را با هم مقایسه کنید. مطالعات اعتبار پیش‌بینی را در جایی که می‌توانید انجام دهید، اثرات نامطلوب را در طول زمان بررسی کنید و به جمع‌آوری داده‌ها ادامه دهید.

ما در دنیای جدیدی از ارزیابی مجازی هستیم، ناشناخته‌های زیادی وجود دارد، و ما همیشه نمی‌توانیم به جامعه علمی برای دادن سریع پاسخ‌های مورد نیازمان تکیه کنیم. کنترل را در دست بگیرید، اعتماد به نفس خود را در فرآیند خود ایجاد کنید، و از اطلاعاتی که باید در اختیار داشته باشید برای بهبود فرآیندهای خود، سال به سال، نامزد به نامزد استفاده کنید.

اینها تنها تعدادی از ملاحظات روانشناختی گسترده تری هستند که باید هنگام ارائه مراکز ارزیابی به صورت مجازی در نظر داشته باشید. تغییرات ظریف تری وجود دارد که می توانید در طراحی مواد، محتوای تمرینات و نحوه زمان بندی روز بسته به نیازهای سازمان خود ایجاد کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا