سرگرمی

11 بهترین فیلم کودک

انتخاب مناسب فیلم و کارتون برای کودکان اهمیت زیادی دارد زیرا کودکان در مرحله ی حساس رشد و یادگیری هستند، بنابراین کارتون و فیلم مناسب می تواند به عنوان یک ابزار مهم در یادگیری آنها باشد.

چند نکته ی مهم برای انتخاب کارتون و فیلم مناسب برای کودکان:

  • انتخاب فیلم و کارتونی که روی قوه ی تخیل کودک کار کند و آن را تقویت نماید.
  • فیلم و کارتون هایی که روی مهارت کلامی کودک کار می کنند بسیار مفید هستند.
  • داستان فیلم و کارتون ها بسیار مهم است و بهتر است که حاوی ارزش های اخلاقی و انسانی باشد.
  • بهتر است قبل از تماشای فیلم توسط کودک، والدین آن را نگاه کرده و بررسی کنند.

از کودک تا داستان اسباب‌بازی، سینما هزاران چیز پاک نشدنی به ما داده است که کودکان را سرگرم و تحریک می‌کند و سختی‌ها را تحت سلطه خود در می‌آورد. همه ما با آثار کلاسیکی بزرگ شدیم که به ما چسبیده بودند: برای برخی این فیلم پیکسار بود. دیگران در انیمیشن های کلاسیک دیزنی یا دنیای ماورای خیالی استودیو گیبلی از شیر گرفته شدند. اما اول از همه باید با فرزندان خود چه رفتاری داشته باشید؟ خوشحالم که پرسیدید زیرا ما این سوال را بررسی کرده ایم. اشک ریخته شد و موها کشیدیم، اما در نهایت به 50 فیلم از بهترین فیلم‌های کودکانه سینما رسیدیم. و، هی، ما اکنون دوباره با هم دوست هستیم.

1. هزارتو (1986)

یکی از بهترین فیلم هایی است که زبان اصلی آن انگلیسی نیست. هزارتو داستان زندگی دختری را در خلال جنگ روایت می کند؛ دختری به نام پن که به همراه مادر باردار خود به محل خدمت ناپدری منظبت و سخت گیرش می روند تا مادرش بردار او را به دنیا آورد. در این راستا پن جنگل هزار توی جادویی پیدا می کند و با موجودات جادوی وقت می گذراند. موجودات هزارتو به پن می گویند که او شاهزاده ی گمشده ی آن ها است.

2. شرک 2 (2004)

شرک یک نژاد جدید و جسورانه از ماجراهای متحرک را آغاز کرد. جایی که پیکسار مدل سنتی دیزنی را تکامل بخشید، دریم ورکس به طور کلی از آن عصبانیت خارج کرد، و با تمسخرهای رنگارنگ، دوشیزه های خوش اخلاق و سر شوالیه های شجاع را مورد تمسخر قرار داد. این دنباله اول احتمالاً سریال در اوج خود است. در میان پارودی‌های افسانه‌ای و ارجاعات فرهنگ پاپ، غول بدخلق مورد علاقه ما را می‌بیند که با بزرگ‌ترین چالش‌اش روبرو می‌شود – خانواده شوهر.

3) بچه ای که پادشاه می شد (2019)

انتظار برای دومین فیلم جو کورنیش بود، اما این برداشت مدرن از افسانه آرتوریان ارزشش را داشت. برای تماشای تصاویر بچه‌های مدرسه‌ای که با جنگجویان شبح‌دار می‌جنگند، در کنار مرلین با بازی آنگوس ایمری و گاهی پاتریک استوارت بمانید.

4. قلعه متحرک هاول (2004)

Spirited Away ممکن است برجسته ترین تلاش استودیو گیبلی باشد، اما برای بسیاری، این استودیو ژاپنی بی نظیر در اوج قدرت است. در میان انحرافات معمولاً سورئال آن، قلعه‌ای روی پا، آتشی سخنگو، مترسکی زنده سر شلغم، سگی ناهموار با فرش، شاهزاده پرنده و جادوگر چاق. پس یک روز دیگر در دفتر.

5. چیتی چیتی بنگ بنگ (1968)

قبل از اینکه آنها برای گلدفینگر آماده شوند، در اینجا جادویی با بازی ایان فلمینگ با بازی گرت فروبه آورده شده است که بیشتر از تکنیک های اغواگری شان کانری برای افراد کوچک شما مناسب است. مانند تاپ گیر روی گاز خنده، داستان ماشین پرنده فلمینگ یک کیپر ابتکاری، رنگارنگ، هامی و سرگرم کننده برای بچه ها ایجاد می کند. کلا الان! “چیتی چیتی بنگ بنگ، ما شما را دوست داریم.”

6. منجمد (2013)

بی‌خیال بودیم Frozen، فیلمی که قبلاً برای همیشه در ذهن نسلی از نیپرها حک شده بود را از این فهرست حذف کنیم. اما ما آن را با یک هشدار ماشه اضافه می کنیم. والدین در سرتاسر جهان هنوز از اثرات آسیب زای PFSD (اختلال استرس پس از انجماد) رنج می برند، اثر جانبی روانی تماشای افسانه یخی دیزنی که ماه ها تکرار می شود. بسیاری از آنها اکنون در اتاق‌های پر شده هستند، جلیقه‌های مستقیم به تن دارند، به آرامی به جلو و عقب تکان می‌خورند و برای خودشان زمزمه می‌کنند «بگذار برود». فکری برایشان دریغ کن

7. Shaun The Sheep: The Movie (2015)

او تبدیل به یک ستاره پرطرفدار در ماجراجویی تلویزیونی والاس و گرومیت A Close Shave شد، به اندازه ای که آردمن گوسفند گستاخ شوون برنامه تلویزیونی خود را داشت. و در اینجا او به همراه دخترهای پشمالوی خود در حال ساخت یک اثر سینمایی است. این باند با اجرای بهترین فیلم صامت، در شهر بزرگ دست به گریبان می شود. این یک فیلم کوچک دوست‌داشتنی است و دنباله‌ای با جعلی علمی تخیلی Farmageddon سال گذشته ساخته است.

8. داستان اسباب بازی (1995)

فیلمی که پیکسار را به‌عنوان نیرویی قابل حساب به دنیا معرفی کرد و انیمیشن‌های رایانه‌ای را به‌عنوان یک ابزار داستان‌گویی جدی. داستان اسباب‌بازی اولین فیلم کاملاً کامپیوتری بود، اما این تقریباً کمترین دستاورد آن است: الگوی داستان‌های پریان دیزنی را به کار گرفت و آن را در یک دنیای مدرن به‌طور قابل تشخیص واقع‌گرایانه قرار داد، با شوخ طبعی خشن و برآمده. قلب. این فقط بازیچه بچه ها نیست…

9. فیلم ماپت (1979)

اصلی و هنوز بهترین، اولین Muppetathon جیم هنسون در صفحه بزرگ، یک داستان اصلی بود خیلی قبل از اینکه Batman Begins و همکارانش وارد صحنه شوند. قورباغه تاریکی که با تماشای منشأ باتلاقی خودش روی صفحه شروع می‌شود، یک سفر جاده‌ای در ایالات متحده را آغاز می‌کند که شامل شستشوی مغزی، قرص‌های رشد درونی، دکتر دندان‌ها و عکس‌های عجیب و غریب/هیجان‌انگیز از Telly Savalas و Orson Welles می‌شود. شما نمی توانید طرح را بدون قرار گرفتن در لیست مراقبت های روانپزشکی توضیح دهید، اما فرزندانتان شما را به خاطر تلاش دوست خواهند داشت.

10. سفر باورنکردنی (1963)

سفر باور نکردنی، محصولی از والت دیزنی که درباره زندگی حیوانات است. داستان دو سگ و یک گربه که حیوان های باب هستند. باب مجبور می شود تا برای کار به شهری دیگر برود او حیوانات خود را به همسایه می سپارد تا در نبودش از آنها مراقبت کنند اما اتفاقاتی رخ می دهد و این دو سگ و گربه برای پیدا کردن صاحب خود سفری پر فراز و نشیب را آغاز می کنند.

11. Finding Nemo (2003)

نقطه قوت پیکسار یافتن داستان در مکان‌های غیرمنتظره بود: یک صندوقچه اسباب‌بازی. مستعمره مورچه ها؛ لانه موش در Finding Nemo متوجه می شویم که از نظر عاطفی روی یک دلقک ماهی کوچک با باله ای بدبین سرمایه گذاری شده ایم. داستان دلخراش، پدری که یاد می‌گیرد رها کند، از میان انبوهی از شخصیت‌های خنده‌دار و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها به صورت مخفیانه وارد می‌شود. سس تارتار را رد کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا