کسب و کار

چگونه هنگام کار پر انگیزه باقی بمانیم

متمرکز بمانید و در خانه الهام بگیرید

همه‌گیری COVID-19 محیط کار سنتی را تغییر داده است. در حالی که بسیاری از نکات برای با انگیزه ماندن در دفتر می تواند در حین کار از راه دور به شما کمک کند، کار از راه دور با تمام چالش های جدید انگیزه و روحیه، مانند تنهایی، موانع خلاقیت و مسائل ارتباطی همراه است.

لباس کاری بپوشید

هیچ کس به شما پیشنهاد نمی کند هنگام کار در خانه کت و شلوار بپوشید. راحتی مهم است، به خصوص در زمان های تلاش مانند این. اما بیرون آمدن از PJ های خود و وارد شدن به جزئیات کار محورتر نشان می دهد که روز کاری شروع شده است و به شما کمک می کند تا با کارهای روتینی ارتباط برقرار کنید که هنگام کار از راه دور ممکن است سخت تر باشد.

پوشیدن لباس کامل برای محل کار شما را در چارچوب ذهنی مناسب برای انجام امور تجاری قرار می دهد و به شما امکان می دهد تمرکز و تیزبینی بیشتری نسبت به لباس خواب پوشیدن داشته باشید. هرچند ممکن است بخواهید هنگام کار از راه دور با پیراهن راحتی باشید، بهتر است سر تا پا مانند یک جلسه واقعی لباس بپوشید. سعی کنید یک هفته کاملاً با لباس کار به سر ببرید و ببینید چقدر روی انگیزه شما تأثیر می گذارد!»

به عنوان یک تیم ملاقات کنید

مهم است که به عنوان یک تیم خارج از محدوده صحبت های مربوط به کار دور هم جمع شوید. حتی اگر همه کمی از زوم خسته شده اند، فعالیت های تیم سازی از راه دور لازم نیست دلهره آور باشد. اشتراک‌گذاری یک وعده غذایی مجازی یا راه‌اندازی کانالی برای چت گروهی معمولی می‌تواند به تیم کمک کند تا تصویر بزرگ‌تر را ببیند و انگیزه خود را حفظ کند.

ما متوجه شدیم که انجام یک ناهار تیمی از راه دور یک راه سرگرم کننده برای ایجاد پیوند است. همه می توانند غذای مورد علاقه خود را برای تحویل سفارش دهند و تیم در حالی که در یک کنفرانس ویدئویی هستند با هم غذا می خورند. بله، این یک کنفرانس ویدئویی دیگر است اما جنبه مثبت آن این است که یک جلسه رسمی نیست. علاوه بر این، همه می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند، برخلاف ناهارهای تیمی که واقعاً نمی‌توانید همه را راضی کنید.»

ایجاد مرزها

اگر لوکس یک دفتر کار خانگی را ندارید، مرز بین کار و اوقات فراغت می تواند به سرعت محو شود. برای موثر ماندن، اقداماتی را انجام دهید تا محیط کار خود را از زندگی شخصی خود جدا کنید. زمان شروع و پایان واضح را تنظیم کنید. میز و مواد خود را مرتب کنید. و فضای کاری خود را طوری تطبیق دهید که برای بهره وری بیشتر باشد.

فکر می‌کردم از آنجایی که دفتر خانه‌ام مکانی است که بیشتر روزم را در آن سپری خواهم کرد، باید آن را به مکانی تبدیل کنم که از بودن در آن لذت ببرم. این شامل سازماندهی میز من، سرمایه گذاری بر روی یک صندلی اداری ارگونومیک راحت، نصب چند نوار چراغ LED پشت میز من و ایجاد مکانی برای نمایش اقلام و دستاوردهای مورد علاقه ام بود. افزودن این تماس شخصی واقعاً دفتر خانه من را به مکانی تبدیل کرد که بتوانم به منطقه قدم بگذارم و در همان زمان احساس خوبی داشته باشم.”

همکاران خود را درگیر کنید

کارگران از راه دور اغلب احساس عدم ارتباط و دوری می کنند، که می تواند به سرعت انگیزه مولد بودن را از بین ببرد. ابزارهایی مانند اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و تخته‌های سفید مجازی به همکاران اجازه می‌دهند که یکدیگر را درگیر کنند. جفت کردن این ابزارها با تماس صوتی و تصویری، زمانی که همکاری حضوری با تیم شما امکان پذیر نیست، تجربه ای پویاتر و ارزشمندتر ایجاد می کند.

من سعی می کنم در ساعات کاری با همکارانم تماس صوتی برقرار کنم. این به شما امکان می دهد در حین کار مکالمه داشته باشید و به راحتی پیشنهادات و تاییدیه ها را بخواهید. یک تماس شما را به میز خود بسته نگه می دارد و از پرسه زدن و اتلاف وقت خودداری می کنید. زمانی که کار را برای خود هیجان انگیز کنید، انگیزه برمی گردد و یک محیط خوب برای آن حیاتی است.»

با همه چیز ارتباط برقرار کنید

ارتباطات داخلی خوب یک عامل مهم انگیزه در محیط کار است. بسیاری از شرکت‌ها برای بهبود ارتباطات داخلی خود و تقویت محیط کار به برنامه‌های پیام‌رسانی فوری برای تجارت متکی هستند. نرم‌افزار ارتباط بی‌درنگ با ارائه انواع ویژگی‌های پیام‌رسانی و همکاری بی‌درنگ در یک پلت‌فرم واحد، تعامل را بهبود می‌بخشد، به ایجاد روابط قوی‌تر کمک می‌کند و احتمال درگیری‌های فلج‌کننده روحیه را کاهش می‌دهد.

«ارتباطات همه چیز است. مردم موجوداتی اجتماعی هستند که از طریق ارتباط احساس ارتباط می کنند. وقتی با افرادی چت می کنید که کارتان مستقیماً روی آن تأثیر می گذارد، می تواند آتشی روشن کند و به شما یادآوری کند که چرا کارتان را انجام می دهید. یک نرم‌افزار پیام‌رسان در سطح شرکت، ارتباطات زیادی را ارائه می‌دهد، و یک جامعه فشرده، نیروی کار با انگیزه‌تری را ایجاد می‌کند.»

اگر تیم شما از کمبود انگیزه به دلیل ارتباط ضعیف رنج می برد، Brosix را امتحان کنید. Brosix با قابلیت‌های پیام‌رسانی و همکاری در زمان واقعی و گزینه‌های کنترل اداری قوی، ارتباطات را ساده‌تر می‌کند تا تیم شما کمتر بر روی انگیزه باقی بماند و بیشتر روی عملکرد تمرکز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا