متفرقه

تعدادی مهارت جدید و مهم

1. مهارت های پژوهشی خود را بهبود بخشید

وقتی به دنبال اطلاعاتی در اینجا در این فهرست مهارت‌ها برای یادگیری هستید، به یاد داشته باشید که یک منبع فقط می‌تواند آنچه را که ارائه می‌کند به شما بدهد تا آنچه واقعاً در دسترس است. حتماً به دنبال اطلاعات بیشتر باشید، حتی اگر فکر می‌کنید همه پاسخ‌ها را دارید زیرا یک تجلی کوچک می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

2. مغز خود را دوباره سیم کشی کنید

نوروپلاستیسیتی توانایی سیم کشی مجدد مغز شما است. با استفاده از ایده هایی از این علم جدید مغز می توانید ضریب هوشی، یادآوری، سرعت خواندن و شناخت را افزایش دهید. ایده پشت این فعالیت ها ایجاد مسیرهای اطلاعاتی جدید است. این راه‌های جدید اغلب به شما کمک می‌کنند تا مانند یک کودک، سریع و با سهولت کمی یاد بگیرید. اطلاعات بیشتر در اینجا توضیح داده شده است

علم پشت نوروپلاستیسیته جدید است و دائما در حال رشد است. با مهارت نوروپلاستیسیتی هنگامی که چیز جدیدی یاد می گیرید، به طور فعال مسیرهای جدیدی را در مغز خود برای یادگیری ایجاد می کنید که به یادگیری مهارت های آینده کمک می کند.

3. عادت تمرین عمدی را بسازید

به بسکتبال فکر کن شما دو پسر دارید که در حال تمرین هستند. هر دو یک ساعت را صرف تمرین می کنند. مرد اول در حال دویدن است و همه چیز را انجام می دهد. او چند ضربه پرش انجام می دهد. او تمرین دریبل می کند. او در حالی که توپ ها از او دور می شوند، به دنبال آنها می رود. او بر روی تمرین خود متمرکز نیست. او سعی می کند همه چیز را انجام دهد.

حالا، مرد شماره دو تمرکز کرده است. او از تمرین عمدی استفاده می کند. او ساعت خود را صرف تمرین تیراندازی از کلید می کند. او یک مربی همراه خود دارد تا ضربات از دست رفته او را بگیرد، در مورد بهبود ضرباتش توصیه هایی می کند و مطمئن می شود که زمان خرابی کم است یا اصلا وجود ندارد.

فوکوس لیزری بر روی نوع خاصی از شلیک به این معنی است که تمرین مرد شماره دو بسیار موثرتر از مدت زمان تمرین بازیکن اول خواهد بود.

این قدرت تمرین عمدی است. تمرین عمدی یک عادت است. هنگامی که تمرین عمدی را یاد گرفتید، یادگیری هر چیزی که در زندگی تمرین می کنید آسان تر می شود، زیرا می دانید چگونه مهارت های خود را به روش صحیح بسازید.

4. منطقی فکر کنید

بسیاری از مردم با یک مشکل مواجه می شوند و بلافاصله با یک رشته افکار هیجانی و نامنظم واکنش نشان می دهند. آنها وحشت، نگرانی، ترس یا به طور کلی تحت تاثیر احساسات منفی قرار می گیرند.

منطق ریاضی است. این فرآیند یافتن پاسخ های مناسب است. به یاد داشته باشید که پاسخ های مناسب آن چیزی است که مهم است، نه آنچه در مواقع مشکل احساس می کنید.

5. ایجاد یک بودجه شخصی

باید زود شروع کنید تا خود را برای موفقیت مالی در آینده آماده کنید. اگر بیش از توان خود خرج کنید، خود را آماده می کنید تا بدهی جمع کنید و امتیاز اعتباری ضعیفی ایجاد کنید. تهیه نسخه پشتیبان از بودجه با نرم افزارهای خوب بسیار آسان تر است.

توصیه می‌کنم نعناع را بررسی کنید تا به شما کمک کند بودجه شخصی مناسبی برای درآمد و سبک زندگی خود ایجاد کنید. MINT یک سیستم عالی است که بسیاری از خدمات ضروری را به هم پیوند می دهد که به شما در ایجاد (و مدیریت) بودجه کمک می کند.

6. خرید کنید و پول نقد دریافت کنید

یکی از مشکلات بزرگ در جامعه پر اعتبار ما، هزینه های اندکی است که می پردازید. برای دریافت پول از دستگاه خودپرداز پول می پردازید. گاهی اوقات برای داشتن کارت اعتباری هزینه کمی می پردازید. در صورت تاخیر در پرداخت هزینه های زیادی می پردازید. و البته بابت خرید خود سود پرداخت می کنید.

این می تواند خوب باشد که با دریافت وجه نقد از خریدهای خود، آن را تغییر دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد و صرفه‌جویی در هزینه این است که برنامه‌ای در خریدهایی که هر روز انجام می‌دهید به‌طور خودکار این کار را برای شما انجام دهد.

7. رسیدها را پیگیری کنید

ردیابی رسید یکی از کلیدهای حفظ یک بودجه خوب است. این روزها نیازی به نگه داشتن هر سندی ندارید. شما فقط به سیستمی برای ذخیره اسناد رسید نیاز دارید.

من از تمام رسیدهایم با تلفنم عکس می‌گیرم و برای زمانی که/اگر به آنها نیاز داشته باشم در Evernote ذخیره می‌کنم.

اما روش های ساده تری هم وجود دارد. استفاده از نرم افزارهایی مانند Neat به شما امکان می دهد رسید و اسناد خود را ردیابی کنید. این نرم افزار اطلاعات کلیدی را از رسیدهای شما استخراج می کند و آن را با نرم افزار حسابداری و کسب و کار ادغام می کند تا نحوه کار شما را ساده کند. این به شما کمک می کند تا امور مالی خود را منظم نگه دارید.

برای استفاده از این، بهتر است یک اسکنر اسناد تلفن همراه NeatReceipts داشته باشید تا بتوانید تمام خریدهای خود را در حین انجام اسکن کنید. سپس نرم افزار آنها را برای شما سازماندهی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا