سلامتی

راه های سرگرم کننده و جالب برای انجام فعالیت بدنی

اگر در بزرگسالی فکر فعالیت کردن روحیه شما را می شکند، ممکن است وقت آن رسیده که به راه های سرگرم کننده ای فکر کنید که می توانید با انجام آن ها فعال شوید، درست مثل اینکه دوباره بچه هستید.

توصیه می شود بزرگسالان 150 تا 300 دقیقه در هفته فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​انجام دهند. شروع با فقط 30 دقیقه در روز شما را دقیقاً در میانه این محدوده قرار می دهد. اما هیچ کس نمی خواهد روزی نیم ساعت را صرف انجام کاری کند که از آن متنفر است. از فعالیت‌های بدنی که از آن لذت می‌برید بیشترین بهره را خواهید برد و برای کارهای بیشتر باز خواهید گشت. https://honarfardi.com/public-skills/routine/websites-to-buy-trousers/

نوشته های مشابه

در زیر لیستی از فعالیت‌هایی است که قلب شما را به تپش می‌اندازد و در همان زمان کمی سرگرمی را به برنامه‌تان اضافه می‌کند.

آماده، تنظیم، بازی!

1. نبرد با بالون آب

برای برخی افراد، بهترین راه برای فعال شدن این است که آن را به یک رقابت تبدیل کنند. تعدادی از دوستان را جمع کنید، یک سبد را با بادکنک های از پیش پر شده پر کنید و سعی کنید خشک بمانید!

2. سگ خود را به جلسه سگ سانان ببرید

تعداد زیادی از کوئینزلندی ها هر روز قدم های خود را در راه رفتن سگ انجام می دهند. اگر صاحب سگ هستید، با بردن سگ خود به یک گردهمایی سگ، روال خود را چاشنی کار کنید، جایی که می توانید با دیگر سگ دوستداران همفکر ملاقات کنید و با هم به پیاده روی، دویدن یا پیاده روی بروید.

3. بر روال طناب زدن مسلط شوید

طناب زدن یک ورزش هوازی عالی است و ضربان قلب شما را در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش می دهد. با یادگیری یک روال طناب زنی شیک شوید – می توانید آموزش های آنلاین برای همه چیز از ترفندهای اساسی گرفته تا روال های پیچیده پیدا کنید.

4. تعادل بازوی یوگا را تمرین کنید

اگر فکر می‌کردید یوگا جریانات آرام و نفس‌های عمیق است، دوباره فکر کنید. تعادل بازو به قدرت هسته، بازو و شانه و همچنین تمرکز یوگا برای تقویت مشهور است. با چیزی آسان شروع کنید و هر هفته زمانی را صرف تقویت قدرت خود کنید.

5. هولا هوپ

هولا هوپینگ در کودکی کمی سرگرم کننده بود، اما در بزرگسالی می تواند یک تمرین جدی باشد. یک حلقه بردارید و آن عضلات شکم را کار کنید!

6. ورزشي را كه در كودكي هميشه دوست داشتيد انجام دهيد، امتحان كنيد

چند وقت است که چیز جدیدی را امتحان کرده اید؟ در حالی که شروع یک ورزش جدید یا رفتن به یک کلاس جدید ممکن است دلهره آور باشد، تغییر روال خود ممکن است تنها چیزی باشد که شما را در مورد فعال بودن هیجان زده کند. فهرستی از تمام فعالیت‌هایی که فکر می‌کردید در کودکی بسیار جالب است – اسکیت روی یخ، شمشیربازی، کندو، باله، رقص با طرفداران – تهیه کنید و سپس یکی را برای امتحان انتخاب کنید.

7. به یک ورزش تیمی بپیوندید

ورزش به عنوان بخشی از یک تیم می تواند به شما کمک کند تا در عین دوست یابی و احساس عضوی از جامعه خود، فعال شوید. این فهرست پیوندها شما را به باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی در سراسر ایالت هدایت می‌کند، یا می‌توانید از فهرست راهنمای انجمن من برای جستجوی ورزش انتخابی خود استفاده کنید.

8. شب تاریخ را شب فعال کنید

شب قرار (یا هر زمانی که با عزیزان یا دوستانتان می‌نشینید) لازم نیست که در سینما یا نتفلیکس بنشینید. در تاریخ بعدی خود با بولینگ، بازی لیزر تگ یا پینت بال یا غرق کردن توپ در مینی گلف فعال شوید.

9. جهت یابی

جهت‌یابی یک فعالیت ناوبری متقابل کشور است که با پای پیاده یا دوچرخه انجام می‌شود و رقبا را ملزم می‌کند تا مکان‌های مختلف را بر روی نقشه با بیشترین سرعت ممکن مکان‌یابی کرده و به آن سفر کنند. ضمن یادگیری مهارت های جهت یابی، جهت یابی همچنین فرصتی برای یک تمرین عالی در فضای باز فراهم می کند که می تواند توسط افراد در هر سنی انجام شود.

10. تمیز کردن عمیق

آیا می‌دانستید که خانه و حیاط خانه و حیاط شما به شکل نوک بالا می‌تواند برای بدن شما نیز مفید باشد؟ شما نیازی به انتخاب بین فهرست کارهای خانه خود و رفتن به ورزش ندارید، فقط شغلی را انتخاب کنید و حرکت کنید! https://honarfardi.com/public-skills/personality/websites-to-buy-men-clothes/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا