متفرقه

ده نکته برتر مطالعه برای قبولی در امتحانات زبان انگلیسی

در اینجا سه ​​مرحله برای یادگیری یک مهارت جدید، مانند مطالعه تافل یا TOEIC برای بهبود زبان انگلیسی در دانشگاه یا محل کار وجود دارد. نکات مطالعه در هر مرحله می تواند کار شما را آسان تر و موفق تر کند. ابتدا باید کلمات، گرامر و ساختارهای زبان را به دست آورید. همانطور که پیش می روید، باید از زبان استفاده کنید (که یکی از بهترین راه های یادگیری آن نیز هست). در نهایت، مانند بسیاری از چیزهایی که مطالعه می کنیم، احتمالاً نوعی امتحان برای قبولی وجود دارد. این همان چیزی است که برای تأیید سطح صلاحیت ما با زبان جدیدمان استفاده می شود. گرامر wish

قبولی در امتحان می تواند با صحبت کردن به یک زبان بسیار متفاوت باشد. در حالی که یادگیری قبولی در یک آزمون به اندازه داشتن دانش و مهارت هایی که مورد آزمایش قرار می گیرد مهم نیست، با این وجود گام مهمی در مسیر موفقیت شما است. استفاده از نکات مطالعه ذکر شده در زیر به یادگیری زبان انگلیسی شما کمک می کند. صفت در زبان انگلیسی

1. یک جدول زمانی بنویسید

جدول زمانی یک ابزار واقعا مفید برای کمک به شما برای قبولی در امتحان است. این یک چارچوب برای تجدید نظر شما باید انجام دهید. به شما کمک می کند زمان خود را به دقت برنامه ریزی کنید. برای شناسایی مناطقی که باید روی آنها کار کنید بسیار مفید است.

2. تکالیف خود را انجام دهید

مطمئناً، هر کاری که برای آمادگی برای امتحانات انجام می دهید، تکلیف است، اما انواع خاصی از سؤالات و وظایف بیشتر از بقیه مطرح می شوند. مدرسان شما اغلب مجموعه ای از سوالات گذشته را به شما می دهند، یا می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید. این یک نکته مطالعه عالی برای تمرین گرفتن پاسخ های کامل برای این سوالات است. شما حتی می توانید آنها را از قلب یاد بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که پاسخ های خود را با سؤالی که در واقع در امتحان واقعی تنظیم شده است، تطبیق دهید.

3. یاد بگیرید چگونه کلمات را تلفظ کنید

بخش شفاهی هر مطالعه انگلیسی بسیار مهم است. انگلیسی زبانی است که تلفظ‌های عجیب و غریب زیادی دارد و هر چه تعداد بیشتری از این‌ها را یاد بگیرید، بهتر است. به عنوان مثال، «تاوسستر» یک شهر کوچک در نورث همپتون‌شر است. “توستر” وسیله ای برای پخت نان است. این دو کلمه بسیار متفاوت نوشته شده اند، اما یکسان تلفظ می شوند. در حالی که شما نمی توانید هر تلفظ عجیب و غریب را یاد بگیرید، می توانید رایج ترین روش ها را برای گفتن صداها یاد بگیرید. مجموعه هایی مانند کلمات “cious” و “sious” (که “shus” به صورت “خودآگاه” تلفظ می شوند) به راحتی قابل یادگیری هستند و به عملکرد شما در امتحانات کمک می کنند.

4. الگوهای املا را یاد بگیرید

یک املای خوب اغلب یک انگلیسی زبان خوب است. الگوهای املا در انگلیسی ممکن است مبهم باشند (به «Towcester» و «Toaster» در بالا مراجعه کنید) اما قوانینی وجود دارد که می توان آنها را یاد گرفت. اینها مواردی را شامل می‌شوند که یک مصوت کوتاه با یک صامت دوتایی دنبال می‌شود و راهنمای «I قبل از e به جز بعد از c» که برای بسیاری از کلمات اعمال می‌شود.

5. معنی سوالات را بیاموزید

اگر سوال را اشتباه متوجه شده باشید، مهم نیست که پاسخ شما چقدر خوب است. امتحان دهندگان، مانند تافل یا TOEIC دوست دارند انواع سوالات مشابهی را بپرسند، این روشی است که می توانند استانداردها را در یک راستا نگه دارند. سوالات را بیاموزید و پاسخ ها را با هم بیاموزید و اگر چیزی وجود دارد که متوجه نمی شوید از معلمان خود بپرسید.

6. عبارات سهام را یاد بگیرید

امتحانات در مورد تحت تاثیر قرار دادن نشانگر هستند. مطالعه به این معناست که تا جایی که می توانید با مهارت باشید. کمی بیشتر از استفاده دقیق از یک عبارت خوب تأثیر می گذارد. عبارات خاصی وجود دارد که ممکن است لازم باشد در امتحان بپرسید، بنابراین آنها را یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی از آنها بدون ایجاد استرس استفاده کنید. عباراتی مانند «لطفاً می‌توانی آن را تکرار کنی؟» و «می‌توانی به من یک لحظه فکر کنم؟» برای آزمون‌های شفاهی خوب هستند، در حالی که عباراتی مانند «از سوی دیگر» و «تحت شرایط خاص» از آن دسته هستند. از عباراتی که ممکن است در آزمون های کتبی شما بیاید.

7. فهرستی از واژگان تهیه کنید

و آن را یاد بگیرید. دایره لغات گسترده یکی از مهمترین جنبه های فراگیری زبان شماست. نه تنها به شما در درک سؤالاتی که از شما می‌پرسند کمک می‌کند، بلکه پاسخ‌های قابل توجهی نیز می‌دهد. بار دیگر، با نگاهی به تمرین‌ها و امتحان‌های قدیمی، می‌توانید با انواع واژگانی که برای استفاده از آن‌ها انتخاب می‌کنند و کلماتی که در پاسخ‌هایتان چشمگیر به نظر می‌رسند، آشنا شوید. این یک نکته مطالعه قوی است که نوع سیستم های ارزیابی واژگان انگلیسی مانند تافل یا TOEIC را بیابید و سپس مطمئن شوید که با آنها آشنا هستید.

8. در زبان غوطه ور شوید

دومین راه برای بهبود زبان انگلیسی، غوطه ور شدن در زبان است. منظور ما از آن خواندن گسترده است – روزنامه ها، مقالات آنلاین، کتاب ها، مجلات. همچنین منظور ما انجام کارهایی مانند تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی انگلیسی زبان و غیره است. اینها راههای سرگرم کننده و آسانی برای تهیه برنامه تحصیلی شما هستند زیرا انجام آنها لذت بخش است.

9. صحبت کنید

اگر غوطه ور شدن در زبان دومین راه خوب برای مطالعه زبان انگلیسی است، پس صحبت کردن با دوستان و خانواده بهترین راه است. به این دلیل است که این یک فرآیند فعال است. مغز شما دائماً در حال فکر کردن است و به طور فعال بهترین کلمات و عبارات را انتخاب می کند. کلمات در ذهن شما محکم می شوند… و صحبت کردن کار آسانی است.

10. این فقط در مورد انگلیسی نیست

در همان ابتدا گفتیم که قبولی در آزمون زبان انگلیسی فقط قوی بودن در زبان نیست. این در مورد این است که بتوانیم تحت فشار یک امتحان خوب عمل کنیم. نکاتی وجود دارد که می تواند کمک کند. خواندن مختصر یادداشت های خود در صبح امتحان می تواند به شما کمک کند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. مقداری صبحانه یا ناهار به شما انرژی می دهد. بحث در مورد پاسخ های خود بعد از امتحان ایده خوبی نیست. اگرچه همه ما می دانیم که راه های زیادی برای درست بودن وجود دارد، اما طبیعت انسان این است که نگران باشد اگر پاسخ های ما با پاسخ های دیگران متفاوت باشد. رسیدن در زمان کافی با تجهیزات فراوان می تواند اضطراب را کاهش دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا