کسب و کار

8 راه داشتن کارایی بیشتر در محل کار

1. قورباغه ات را قورت بده :

در این مدت، چالش‌برانگیزترین وظایف خود را از سر راه خود خارج می‌کنیم و با سؤالات یکدیگر را مزاحم نمی‌کنیم. از هر فعالیتی که بیشتر از همه از آن می ترسید احتمالاً همان چیزی است که باید اول صبح انجام دهید.

هنگامی که شروع به کار کردید، به سرعت جریان خود را پیدا خواهید کرد و آن کار را از سر راه بردارید.

2. در یک زمان روی یک چیز تمرکز کنید

بدون شک شنیده اید که انجام چند وظیفه ای برای بهره وری در کار مضر است. بسیاری از مردم قربانی تله انجام چندین کار به طور همزمان می شوند، بنابراین تکرار آن در اینجا برای کمک به افزایش بهره وری خود در محل کار ضروری است.

چندوظیفه ای ضریب هوشی را کاهش می دهد و عملکردی را که با آن می توانید هر کاری را انجام دهید کاهش می دهد. بنابراین ترجیح می دهید 3 کار با نتایج متوسط ​​انجام دهید یا 1 کار با نتایج عالی؟

3. مثل یک رئیس تفویض اختیار کنید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می خواهید تمام کارهای موجود در لیست خود را کامل کنید؟

من حاضرم شرط ببندم چند کار کم ارزش وجود دارد که می توانید آنها را برون سپاری کنید. چیزهایی مانند ورود داده، قالب‌بندی سند یا انجام وظایف، همگی زمان ارزشمندی را که در طول روز برای انجام کارها در اختیار دارید، از بین می‌برند.

خوشبختانه خدمات آنلاین عالی وجود دارد که شما را با نیروی کار ارزان برای انجام کارهای خسته کننده مرتبط می کند تا بتوانید وقت خود را صرف تمرکز بر مهمترین پروژه ها کنید.

4. از هدفون استفاده کنید

کار در یک محیط همکاری بالا می تواند به این معنی باشد که مردم در تمام طول روز با سوالاتی پیش شما می آیند و شما را از ریتم خود دور می کنند.

استفاده از هدفون ترفند ساده‌ای است که می‌تواند سوالاتی را که خیلی ساده یا پیچیده هستند و نمی‌توان در تعامل رو در رو به آنها پاسخ داد، دفع کرد. برای ایجاد مزاحمت برای کسی، حداقل، همکار شما باید حداقل در لحظه ای که لازم است به این سوال فکر کند که آیا ارزش این مزاحمت را دارد یا خیر.

شما حتی مجبور نیستید به موسیقی گوش دهید. هدفون به خودی خود یک عامل بازدارنده است و به فیلتر کردن ارتباطات شما در زندگی واقعی کمک می کند.

5. کمتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید، به خودتان زمان بدهید

این یک تکه طلا است. هر چقدر که فکر می کنید تکمیل یک پروژه یا کار طول می کشد، زمان کمتری برای تکمیل آن به خود بدهید. متوجه خواهید شد که مهلت دادن به خود باعث می شود تمرکز بیشتری برای انجام کار داشته باشید.

6. صبح بخوانید

اکثر مردم با انرژی فوق العاده از خواب بیدار نمی شوند و احساس الهام و هیجان برای گذراندن روز خود دارند.

یکی از بهترین راه‌هایی که پیدا کرده‌ام برای اینکه ذهنیت خود را در محل مناسبی برای کارآمد بودن پیدا کنم این است که حدود 15 تا 30 دقیقه قبل از شروع روزم مطالعه کنم.

کتاب‌های کسب‌وکار، روان‌شناسی، اقتصاد رفتاری و توسعه شخصی موضوعاتی هستند که من شخصاً برای تقویت خلاقیت و الهام خود برای روزم پیدا می‌کنم.

7. از زمان در برنامه خود محافظت کنید تا کار واقعی انجام شود

همه ما آن روزها را داریم که از یک جلسه به جلسه دیگر می پریم. در پایان روز، متوجه می شویم که در واقع هیچ کاری انجام نداده ایم. چگونه می توانید مطمئن شوید که هر روز تا حد امکان بهره وری دارید؟

یکی از راه‌های مطمئن برای بهبود بهره‌وری کار این است که مطمئن شوید از زمان کافی در برنامه خود محافظت می‌کنید، به عبارت دیگر، زمانی که در جلسات، کنفرانس‌ها یا هر فعالیت دیگری که برای فکر کردن، برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب نیست نباشد. پدید آوردن. بسیاری از ما جلسات پشت سر هم را در یک روز رزرو می کنیم، سپس ناگهان ساعت 6 بعد از ظهر است و احساس می کنیم که اصلاً کار زیادی انجام نداده ایم. بنابراین از زمان خود محافظت کنید، اگر می توانید پربازده ترین اوقات خود را بدون ملاقات نگه دارید، و حتی در نظر داشته باشید که یک بعدازظهر یا حتی یک روز کامل را در صورت امکان، به عنوان یک منطقه “بدون جلسه” تعیین کنید که در آن می توانید حفاری کنید، تمرکز کنید، و کار واقعی را انجام دهید.»

8. برای کمک به تمرکز به صداهای آرام بخش گوش دهید

گاهی اوقات کمی موسیقی در پس زمینه می تواند به افزایش تمرکز شما کمک کند.

مطالعات نشان می دهد که موسیقی بدون متن برای کارهای تکراری بهترین کار را دارد. خارج از افکت‌های متغیر، موسیقی همچنین می‌تواند بر خاموش شدن صداها و حواس‌پرتی‌های یک دفتر پر سر و صدا تأثیر بگذارد و بهره‌وری پایدار در محل کار ایجاد کند.

نکته طلایی: به خود جایزه بدهید تا به خودتان انگیزه دهید

در حالی که بسیاری از ما ممکن است این کار را به طور طبیعی انجام دهیم، این یک روش بسیار موثر برای مدیریت عادات و بهره وری شما است.

وقتی پاداش‌ها را در سیستم بهره‌وری خود قرار می‌دهید، به مغزتان کمک می‌کند تا با استفاده از احساساتتان، روی کارهای هدف‌مدار تمرکز کند. پاداشی که پس از انجام کاری در لیست کارهایتان به خودتان می دهید، احساس خوبی به شما می دهد.

به زبان ساده، افرادی که خوشحال هستند یا احساس خوبی دارند، بازدهی بیشتری نسبت به کسانی دارند که این کار را ندارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا